środa, 29 kwietnia 2015

Witam / Welcome !

Witam , na imię mam Ewa i aktualnie mam 27 lat.
W 2013 roku postanowiłam troszeczkę schudnąć, moim celem było -40 kg.
Postanowiłam popytać i sięgnąć po pewna pomoc, zdecydowałam się zakupić dzięki mojemu trenerowi personalnemu African Mango w połowie 2014 roku, ten oto produkt znajdziecie tutaj:
>> skrocto.tk/1ADNb <<
Jakieś 2 tygodnie po starcie z African Mango waga ruszyła.
W 6 miesięcy zrzuciłam 20 kg, później już dzięki 6 miesiącom z African Mango trener personalny powiedział abym odstawiła pomoc , i w kolejne 4 miesiące zrzuciłam 10 kg, jak widać przy ciećkiej pracy,  marzenia się spełniaja, aktualnie moja waga spadła 35 kg , ale to jeszcze kilka miesięcy do celu :) .
Może uda się do wakacji!! :))



Jeśli chcecie spróbować zapraszam , jeśli zakupicie African Mango i napiszecie do mnie na
ewa.dobrzyk@gmail.com dostaniecie moja tygodniowa rozpiskę diety za darmo!
Zapraszam i polecam African Mango! :))


















English Version :)
Hey , my name is Ewa and actually im 27.
In the finish of 2013 i decide to get slim, my dream was -88lb in something like 3 years.
In first months my lbs did move down only a bit , that wasnt enough score for me.
I asked people in forums for something what should help me, but my personal trener told me to buy African Mango.
U can find it here: skrocto.tk/v89wb
2 weekends after i started with African Mango my weight started going down.
In 6 months i got -40lbs, then after 6 months with AfricanMango my personal trener told me i can finally  stop taking it,
in next 4 months i did lose next 20lbs, as u can see with hard work u can make ur dreams happens.
Actually im -70lbs , so im close to my dream , meybe will get it till summer :)) Hope!

If u wanna try, lets do it , if u buy African Mango from this link, and u write to me an email,
i will send u my list of products in my diet for freee! ewa.dobrzyk@gmail.com
Good luck!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz